Дата
|
Тема
|
Етапи
|
Консультація
|
Теоретичний
|
Практичний
|
Контрольний
|
Математика
|
19.05.2020
|
Ділення на двоцифрове число
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення одиниці з буквеними даними.
Тематичне оцінювання.
|
№1093-1100
|
|
10.00-11.00
|
20.05.2020
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел. Величини.
|
№1101-1108
|
|
|
21.05.2020
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Множення. Закони множення.
|
№1109-1114
|
|
|
22.08.2020
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Ділення. Властивості частки.
|
Розв’язування задач, виразів.
|
|
|
Українська мова
|
18.05.2020
|
Повторення вивченого у початкових класах
|
Що ми знаємо про текст. Повторення вивченого. Слово.
|
Впр.351-358
|
|
|
19.05.2020
|
Повторення вивченого у початкових класах
|
Повторення вивченого. Речення.
|
Повторити правила.
|
|
|
20.05.2020
|
Повторення вивченого у початкових класах
|
Мовознавча естафета.
|
Придумати мовні ребуси.
|
|
|
21.05.2020
|
Повторення вивченого у початкових класах
|
УРМ. Написання твору «Незабаром канікули»
|
Написати твір.
|
|
|
Літературне читання
|
18.05.2020
|
У кожного є співуча пір’їнка
|
В. Рудківський «Як складають вірші».
К.р №8. Навичка читання вголос (усно)
|
Ст. 179-181
Прислати на Viber відео читання вголос. Текст з літературного читання (на вибір)
|
|
|
19.05.2020
|
У кожного є співуча пір’їнка
|
В. Рудківський «Як складають вірші».
К.р №8. Навичка читання вголос (усно)
|
Ст. 181-183
Прислати на Viber відео читання вголос. Текст з літературного читання (на вибір)
|
|
|
21.05.2020
|
У кожного є співуча пір'їнка
|
М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»
К.р №8. Навичка читання вголос (усно)
|
Ст.185
|
|
|
22.05.2020
|
У кожного є своя співуча пір’їнка
|
Перевір свої досягнення
|
Ст. 185
|
|
|
Природознавство
|
20.05.2020
|
Природа України
|
Контрольна робота №6. Природні зони.
|
https://drive.google.com/folderview?id=119P9RIaW66tRA17WXo8e_1aiIJNVQE_j
|
|
|
21.05.2020
|
Природа України
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект. Добра справа для природи.
|
|
|
|
Фізична культура
|
18.05.2020
|
Гімнастика
|
Визначення місця для відпочинку. Рухливі ігри та естафети на місцевості.
|
|
|
|
19.05.2020
|
Гімнастика
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Стрибки з скакалкою на одній і двох ногах. Рухливі ігри на місцевості.
|
Комплекс ЗРВ. Бігові вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання».
|
|
|
22.05.2020
|
Гімнастика
|
Вимоги гігієни туриста. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри на увагу.
|
Рухливі ігри на місцевості. «Веселі «старти».
|
|
|
Я у світі
|
19.05.2020
|
Я – українець
|
Соціальна (екологічна) акція. «Чисте повітря».
|
Скласти розповідь на тему «Чисте повітря».
|
|
|
Музичне мистецтво
|
22.05.2020
|
Музика єднає світ
|
Пісні з репертуару сучасних українських виконавців.
|
Повторити вивчені пісні.
|
|
|
Трудове навчання
|
20.05.2020
|
Робота із сучасними штучними матеріалами
|
Самообслуговування. Практична робота. Оздоблення макетів моделей одягу та взуття. Екскурсія до шкільної майстерні.
|
Див. Підручник «Трудове навчання».
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
21.05.2020
|
Образ рідного краю у мистецтві
|
Колективна композиція «Мій рідний край» (Матеріали на вибір).
|
Див. Підручник.
|
|
|
Основи здоров'я
|
22.05.2020
|
Психічна і духовна складові здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
|
|
Інклюзивне навчання буде проведено індивідуально
|