Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 17.08.2019, 16:54
Меню сайту
Міні-ЧАТ
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 122
Архів записів

Рекомендації дорослим (вчителям, батькам)

Шановні дорослі!

 

  • довірте дітям вирішення окремих питань організації життєдіяльності ;

-поступово делегуйте дітям частину своїх повноважень;

-перейдіть із інтонації повчання на інтонацію поради, зацікавленості;

-під час порад намагайтеся давати кілька варіантів на вибір і обґрунтовуйте результативність та затрати стосовно кожного варіанту − це розвиватиме у дітей уміння аналізувати і продумувати альтернативні кроки у своїй діяльності;

-постійно мотивуйте як дітей, так і дорослих до участі у прийнятті рішень чи в реалізації певної програми, проекту, заходу;

-мотивуючи юних лідерів та організаторів, у кожному окремому випадку поступово нарощуйте аргументи у бік ускладнення та удосконалення, що сприяє розвитку особистості, виховує бажання постійно рухатися вперед, не зупинятися на досягнутому;

-навчайте дітей ділового спілкування, толерантного ставлення до оточуючих власним прикладом;

-ставтеся до учасників дитячого самоврядування як до партнерів;

-намагайтеся свою точку зору висловлювати в останню чергу;

-паралельно з переговорами, домовленостями лідерів дитячого самоврядування з посадовими особами, адміністрацією, батьками, іншими дорослими мотивуйте названі категорії людей до підтримки дитячих ініціатив;

-організовуйте обговорення та пошук шляхів підтримки діяльності органів самоврядування дітей серед компетентних дорослих;

-дозволяйте молодим організаторам (там, де це не призведе до серйозних ускладнень) ризикувати, використовувати нестандартні підходи, рішення із подальшим обговоренням результатів ризику та можливих наслідків;

-обов’язково після проведення будь-якого заходу давайте можливість кожному в дружній, доброзичливій обстановці проаналізувати свої кроки, успіхи та невдачі, їх причини;

-кожним своїм кроком, словом, інтонацією, порадою, справою виявляйте дітям своє доброзичливе ставлення до їх діяльності;

-при порушенні учасниками дитячого самоврядування правил етикету, порядності, субординації тощо, коректно, але вимогливо дайте відчути їм своє незадоволення їх поведінкою і допоможіть знайти вихід із даної ситуації; обов’язково (індивідуально чи колективно) обговоріть інцидент, що відбувся;

-будьте вимогливими у питаннях дотримання правил пунктуальності, охайності, організованості та дисципліни.

 "Діти навчаються, як їм жити":

"Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони навчаються засуджувати;

якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильства;

якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе;

якщо дітей постійно соромлять, вони навчаються відчувати постійну провину;

якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терпимості;

якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі;

якщо дітей хвалять, вони навчаються самоповаги;

якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими;

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Національна дитяча МОН Нова українська школа Освіта.ua МОН Закарпатська ОР Ужгородська РДА Ужгородська РДА ПедПреса Францух В.І.
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz