Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 29.03.2024, 04:02 |
Вітаю Вас Гість |
|
Рекомендації дорослим (вчителям, батькам)Шановні дорослі!
-поступово делегуйте дітям частину своїх повноважень; -перейдіть із інтонації повчання на інтонацію поради, зацікавленості; -під час порад намагайтеся давати кілька варіантів на вибір і обґрунтовуйте результативність та затрати стосовно кожного варіанту − це розвиватиме у дітей уміння аналізувати і продумувати альтернативні кроки у своїй діяльності; -постійно мотивуйте як дітей, так і дорослих до участі у прийнятті рішень чи в реалізації певної програми, проекту, заходу; -мотивуючи юних лідерів та організаторів, у кожному окремому випадку поступово нарощуйте аргументи у бік ускладнення та удосконалення, що сприяє розвитку особистості, виховує бажання постійно рухатися вперед, не зупинятися на досягнутому; -навчайте дітей ділового спілкування, толерантного ставлення до оточуючих власним прикладом; -ставтеся до учасників дитячого самоврядування як до партнерів; -намагайтеся свою точку зору висловлювати в останню чергу; -паралельно з переговорами, домовленостями лідерів дитячого самоврядування з посадовими особами, адміністрацією, батьками, іншими дорослими мотивуйте названі категорії людей до підтримки дитячих ініціатив; -організовуйте обговорення та пошук шляхів підтримки діяльності органів самоврядування дітей серед компетентних дорослих; -дозволяйте молодим організаторам (там, де це не призведе до серйозних ускладнень) ризикувати, використовувати нестандартні підходи, рішення із подальшим обговоренням результатів ризику та можливих наслідків; -обов’язково після проведення будь-якого заходу давайте можливість кожному в дружній, доброзичливій обстановці проаналізувати свої кроки, успіхи та невдачі, їх причини; -кожним своїм кроком, словом, інтонацією, порадою, справою виявляйте дітям своє доброзичливе ставлення до їх діяльності; -при порушенні учасниками дитячого самоврядування правил етикету, порядності, субординації тощо, коректно, але вимогливо дайте відчути їм своє незадоволення їх поведінкою і допоможіть знайти вихід із даної ситуації; обов’язково (індивідуально чи колективно) обговоріть інцидент, що відбувся; -будьте вимогливими у питаннях дотримання правил пунктуальності, охайності, організованості та дисципліни. "Діти навчаються, як їм жити": "Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони навчаються засуджувати; якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильства; якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе; якщо дітей постійно соромлять, вони навчаються відчувати постійну провину; якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терпимості; якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі; якщо дітей хвалять, вони навчаються самоповаги; якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими; |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |