Освітні програми та освітні компоненти
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Коритнянського ліцею Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області на 2023/2024 навчальний рік
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Коритнянського ліцею Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області на 2022/2023 навчальний рік
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Коритнянського ліцею Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області
Особливості викладання навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році наведені у додатках 1 – 13 до інструктивно-методичних рекомендацій ( дивіться на сайті Освіта UA)
ТИПОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 2-11 КЛАСІВ
Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (2021 рік)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня (для 2-4 класів)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (для 5-9 класів)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (для 10-11 класів)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (для 11 класів)
Програми НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
Типові освітні програми для 1-2 класів НУШ
Типові освітні програми для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)
№ 898 від 30 вересня 2020 року Державний стандарт базової середньої освіти
ОСВІТНІ ГАЛУЗІ
У Державному стандарті немає поділу на предмети, натомість є освітні галузі – це означає, що розробники освітніх та навчальних програм зможуть як втілювати певну навчальну галузь через окремий предмет, так і комбінувати їх для інтеграції.
Документ містить опис компетентнісного потенціалу та вимоги до обов’язкового навчання учнів у 9-ти галузях освіти:
- мовно-літературній,
- математичній,
- природничій,
- технологічній,
- інформатичній,
- соціальній і здоров’язбережувальній,
- громадянській та історичній,
- мистецькій,
- фізичній культурі.
Для кожної галузі Державний стандарт описує мету і групи загальних результатів, які уточнюються через обов’язкові результати для кожного з циклів. Саме тому кожна освітня галузь має потенціал для розвитку кожної компетентності.
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
У документі чітко окреслено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та наскрізні вміння.
Перелік основних компетентностей виглядає так:
- вільне володіння державною мовою,
- здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
- математична компетентність,
- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
- інноваційність,
- екологічна компетентність,
- інформаційно-комунікаційна компетентність,
- навчання впродовж життя,
- громадянські та соціальні компетентності,
- культурна компетентність,
- підприємливість і фінансова грамотність.
НАСКРІЗНІ ВМІННЯ
Наскрізні вміння формуються на всіх інтегрованих курсах або предметах. Вони є спільними для всіх компетентностей.
Перелік наскрізних умінь:
- читати з розумінням,
- висловлювати власну думку усно і письмово,
- критично та системно мислити,
- діяти творчо,
- виявляти ініціативність,
- здатність логічно обґрунтувати позицію,
- конструктивно керувати емоціями,
- оцінювати ризики,
- приймати рішення,
- розв’язувати проблеми.
БАЗОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Державний стандарт містить 7 варіантів базових навчальних планів, відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти.
З-поміж них – базові навчальні плани закладів загальної середньої освіти, класів (груп), спеціальних закладів та спеціальних класів (груп):
- з українською мовою навчання,
- з навчанням мовою корінного народу або національної меншини,
- з українською мовою навчання і вивченням мови корінного народу або національної меншини.
Також частиною стандарту є базові навчальні плани для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.
Базовий навчальний план описує загальний обсяг навчального навантаження, розподілений за освітніми галузями: рекомендовану, мінімальну та максимальну кількість навчальних годин за кожною з галузей та загалом.
Навчально-методичний посібник «НУШ: путівник для вчителя 5–6 класів»
Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПУТІВНИК НУШ 5 клас
Модельні навчальні програми
Презентації модельних навчальних програм для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти
Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 8-9 КЛАСІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ЗА НОВИМ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
МОДЕЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ЗАПРОВАДЖУЮТЬСЯ ПОЕТАПНО З 2022 РОКУ)
Українська мова
Українська література
Зарубіжна література
Інтегрований мовно-літературний курс
Математична освітня галузь
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ
Навчальні програми 10-11 класів
чинні з 1 вересня 2018 року
Електронні версії підручників
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ ФАКУЛЬТАТИВІВ
УКРАЇНСЬКИЙ ПРАВОПИС (2019)
Український правопис 2019
Стислий огляд основних змін у новій редакції «Українського правопису» (2019)
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (2019 р.)
|