Цикл практичних вебінарів:
Організація інклюзивного навчання, визначення категорій освітніх труднощів, та рівнів підтримки
На виконання листа Відділу освіти Холмківської сільської ради від 03.02.2022 року № 01-16/70 «Про участь у вебінарах» та листа Міністерства освіти і науки України від 31.01.2022 №4/216-22 «Про участь у вебінарах» інформуємо Вас про можливість взяти участь у вебінарах з організації інклюзивного навчання в закладах освіти.
З метою покращення підготовки педагогічних працівників закладів
освіти, післядипломної педагогічної освіти та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для роботи з дітьми із особливими освітніми потребами та у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. No 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (зі змінами) Міністерство освіти і науки України спільно з Інститутом спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України проводить цикл навчальних вебінарів щодо шляхів організації інклюзивного навчання у 2022 році за оновленою нормативно-правовою базою та специфікою визначення освітніх труднощів (категорій) осіб з особливими освітніми потребами та рівнів їх підтримки в освітньому процесі.
Вебінари відбудуться з 15.02.2022 р. по 18.03.2022 р. включно. Участь у вебінарах безкоштовна. Доступ до вебінарів здійснюється лише за попередньою реєстрацією. Кількість учасників вебінару не обмежена.
За результатами вебінарів учасники отримають іменні сертифікати Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України та електронний макет методичних рекомендацій.
Для участі у вебінарах необхідно зареєструватися за
посиланням: https://inclusivness.education/webinars, або просканувавши Qr-код:
Цикл практичних вебінарів:
Організація інклюзивного навчання, визначення категорій освітніх труднощів, та рівнів підтримки
Мета проведення практичних вебінарів:
Учасники вебінарів матимуть змогу ознайомитися зі шляхами організації інклюзивного навчання у 2022 році за оновленою нормативно-правовою базою, специфікою визначення освітніх труднощів (категорій) осіб зособливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі, новим проєктом підтримки інклюзивного навчання в Україні та отримати відповіді на запитання.
|