У процесі роботи з учнями молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби, першим кроком у навчальному закладі є створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу. Виходячи із зони комфорту, яку діти мають в рідних стінах домівки, і потрапляючи в нову психотравматуючу ситуацію, де відсутні близькі люди, вони отримують психотравму, пов’язану з освоєнням нового простору і нових рамок. Для зменшення психоемоційної напруги і для легшої адаптації у закладі освіти створено комфортні умови для переходу від ігрової діяльності до навчальної. Одним із найкращих методів соціалізації є створення ресурсної кімнати. Умовно ресурсна кімната поділена на зони: навчальну, ігрову або зону відпочинку, куток сенсорної розрядки. Простір ресурсної кімнати та її комплектація забезпечені якісним обладнанням, яке сприяє ефективним заняттям та забезпечує позитивну психологічну атмосферу для дітей.