Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»
Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
Шістнадцятиденний період кампанії охоплює наступні важливі дати:
25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;
5 грудня – Міжнародний день волонтера;
6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;
10 грудня – Міжнародний день прав людини.
Щороку Коритнянський ліцей приєднується до Всесвітньої акції “16 днів проти насильства”. Учасники освітнього процесу були задіяні у різних заходах, які підготували практичний психолог Рояк Л. І., педагог-організатор Пальо В.В. та вчителі закладу освіти.
Класними керівниками були проведені години спілкування, бесіди, лекції на теми: «Ми проти будь-якого насильства», «Протидія агресії та насильства в учнівському середовищі», «Протидія насильству в закладі освіти», «Ми за життя без насильства», «СНІД – чума ХХ століття», «Молодь проти насильства», «Стоп - булінг», «Насильству - НІ», «Мій світ – без насильства».
Практичний психолог, Рояк Л.І., провела з різними віковими категоріями учнів психологічний тест «Що для тебе насилля?». Виконуючи завдання, учні мали змогу дізнатися що таке насильство, за якими ознаками його можна відрізнити від інших форм агресії:
Педагог-організатор, Пальо В.В., разом із учнівським врядуванням навчального закладу оформили у фоє виставку плакатів, виготовлених учнями до багатьох важливих дат кампанії. Проведено тренінгове заняття з учнями 7-А класу на тему «ВІЛ/СНІД. Зрозумій. Допоможи. Підтримай»:
Вчитель правознавства, Горбунова К.С., до Міжнародного дня прав людини провела бесіду з учнями 9, 10 класів «Я маю право», «Права та обов’язки учнів». Ліцеїсти ознайомилися з історією розвитку прав людини у світі, переглянули презентацію, обговорили права, які мають громадяни країни під час дії правового режиму воєнного стану, з’ясували, як можна захистити свої права:
Проведені заходи стали приводом для аналізу власних дій та вчинків. Сприяли вихованню людяності, відповідальності, поваги до гідності іншої людини та переосмислення цінностей.
|